День знань - 01 вересня 2017 р.;
І семестр 01.09 - 29.12;
ІІ семестр 15.01 - 25.05.
Канікули
осінні - 21.10.2017 - 29.10.2017
зимові - 30.12.2017 - 14.01.2018
весняні - 24.03.2018 - 01.04.2018
Крім того в учнів у навчальних закладах вихідними днями будуть:
I семестр - 18 жовтня 2017 року.
Міністерство освіти України може вносити зміни до структури, про що буде повідомлено учням і батькам.Канікули можуть бути скорочені в разі оголошення карантину, або може бути продовжено навчання.
Адміністрація школи звертається до батьків з проханням придбати одяг для занять до нового навчального року, а потім постійно контролювати виконання учнями вимог щодо зовнішнього вигляду. Ці вимоги відповідають державній політиці України з цього питання. Крім того, дані вимоги допомагають створенню плідної академічної атмосфери, зміцненню організаційної культури, покращенню дисципліни, зменшенню рівня соціальної напруги серед учнівської молоді та зменшують відповідні видатки батьків. Згідно з Указом Президента України від 02.06.1996 р. №417 «Про шкільну форму для учнів середніх закладів освіти», Постанови Кабінету Міністрів України від 22.08.96р. №1004 «Про запровадження шкільної форми для учнів середніх закладів освіти», учень повинен з′являтися до школи у формі, яка є обов′язковою.
Шкільна форма учня має встановлений зразок, затверджений протоколом спільного засідання педагогічної ради, батьківського комітету та Радою учнівського самоврядування. Щоденний одяг для занять (хлопці): діловий костюм (піджак або жилет, брюки) темного кольору, гольф або сорочка, краватка. Щоденний одяг для занять (дівчата): діловий костюм (піджак або жилет, спідниця чи сарафан) темного кольору, гольф або блузка, стрічка або заколка для довгого волосся.
1. У ваших дітей проблемний – переломний період, тому будьте особливо спостережливі, уважні, терплячі.
2. У 5-му класі розширився обсяг матеріалу з основних предметів, зросла кількість предметів, тому збільшується час для підготовки уроків.
3. Забезпечте вдале поєднання відпочинку, фізичної праці та роботи над уроками своїм дітям.
4. Програми включають більше теоретичного матеріалу, тому слід привчати дітей міцно завчати окремі правила з математики, української мови, природознавства ті слова з іноземної мови.
5. Уважно стежте за рівнем виразного читання ваших дітей. Нехай вдома вони виразно читають усі тексти, що задано з різних предметів.
6. Заведіть дітей у бібліотеку, читальний зал не силою, але привчайте до повсякденного читання художньої літератури, просіть їх переказати прочитане.
7. Стежте за порадами учителів, записаними у щоденниках та робочих зошитах.
8. Дбайте про те, щоб дитина навчалась бути охайною у всьому, включаючи бережне ставлення до підручників.
9. Ніколи не поспішайте з висновками ні про дитину, ні про вчителя – прийдіть у школу, поспілкуйтесь з учителем.
10. Намагайтеся придбати у сімейну бібліотеку різноманітні словники та довідкову літературу але не «решебники».
11. Пам’ятайте, що клас, де навчається ваша дитина – ціле трьох колективів: дітей, батьків, учителів. Чим дружніші, цілеспрямованіші будуть ці колективи – тим у кращій атмосфері буде формуватись ваша дитина. Це залежить від кожного і від вас теж.
12. Не забувайте: дитину не можна карати за невміння, а терпляче вчити, підказувати, радити, допомагати, підтримувати.
13. Керуйтесь у спілкуванні з дитиною правилом: найдієвіший засіб виховання – особистий приклад.
14. Дбайте про всесторонній розвиток своєї дитини.
15. Вмійте ставити себе на місце дитини.
16. Пам’ятайте: праця, зокрема навчальна, не приносить шкоди вихованню дитини, а бездіяльність – перший ворог.
Інтернет-технології стали природною складовою життя дітей і сучасної молоді. Комп'ютер є не тільки розвагою, але й засобом спілкування, самовираження та розвитку особистості.
Самостійне пізнання інформаційного світу дозволяє розширити коло інтересів дитини і сприяє її додатковій освіті, спонукає до кмітливості, привчає до самостійного розв'язання задач.
Всесвітня мережа також задовольняє потребу підлітків у лідерстві. Діти, які добре знають комп’ютер та Інтернет, більш адекватно оцінюють свої здібності та можливості, вони більш цілеспрямовані та кмітливі. Щоб повноцінно орієнтуватись у віртуальному просторі, дитині треба вчитися структурувати великі потоки інформації, дотримуючись основних правил безпеки в мережі.
Всеукраїнське соціологічне дослідження, проведене Інститутом соціології НАН України в 2009 році, виявило тривожні тенденції: понад 28% опитуваних дітей готові надіслати свої фотокартки незнайомцям у Мережі; 17% без коливань діляться інформацією про себе і свою родину (адреса, професія, графік роботи батьків, наявність цінних речей у домі тощо); 22% дітей періодично потрапляють на сайти для дорослих; 28% дітей, побачивши в Інтернеті рекламу алкоголю або куріння, хоча б один раз спробували їх купити, а 11% − спробували купувати наркотики; близько 14% опитуваних час від часу відправляють платні SMS за бонуси в онлайн-іграх і лише деякі звертають увагу на вартість послуги. Лише у 18% випадків дорослі перевіряють, які сайти відвідує дитина, тільки 11% батьків знають про такі онлайн-загрози, як "дорослий” контент, азартні ігри, онлайн-насилля, кіберзлочинність.
З метою надання батькам і педагогам допомоги з питань захисту дітей від впливу шкідливої інформації розроблено ряд посібників і складено перелік рекомендованих для дітей онлайн-ресурсів. Зазначені матеріали допоможуть відкрити дітям цікавий, корисний і, головне, безпечний Інтернет.
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.