Online тестування з інформатики



Для учнів 5-х класів!

Тести з теми "Основи роботи з комп'ютером" тут

Для учнів 6-х класів!

Online тести з теми "Операційна система" тут

Для учнів 9-х класів!

Online тести з теми "Комп'ютерні мережі" тут

Для учнів 11 класу!

Online тести з теми "Основи програмування. Мова Паскаль" тут


Online вправи з різних тем курсу інформатики


Тема 1. Вступ

1.1. Правила поведінки в кабінеті інформатики. Виконати вправа 1 вправа 2 вправа 3 вправа 4
1.2. Історія розвитку обчислювальної техніки. Виконати вправа 1 вправа 2 вправа 3

Тема 2. Будова комп'ютера

2.1. Види комп'ютерів. Виконати
2.2. Будова комп'ютера. Виконати вправа 1 вправа 2 вправа 3 вправа 4
2.3. Пристрої комп'ютера. Виконати вправа 1 вправа 2 вправа 3 вправа 4 вправа 5
2.4. Клавіатура. Групи клавіш. Виконати вправа 1 вправа 2 вправа 3 вправа 4

Тема 3. Операційні системи

3.1. Поняття операційної системи. Виконати вправа 1 вправа 2 вправа 3
3.2. Елементи інтерфейсу ОС WINDOWS. Виконати вправа 1 вправа 2 вправа 3 вправа 4
3.3. Робочий стіл Виконати
3.4. Об'єкти ОС. Папки, файли, ярлики. Виконати вправа 1 вправа 2 вправа 3

Тема 4. Основи роботи з текстом

4.1. Інтерфейс програми MS WORD. Виконати вправа 1 вправа 2
4.2. Основи роботи з текстом. Текстовий процесор WORD. Виконати вправа 1 вправа 2 вправа 3 вправа 4
4.3. Операції з фрагментами тексту в програмі WORD. Виконати вправа 1 вправа 2
4.4. Форматування символів та абзаців у текстовому процесорі Word. Виконати вправа 1 вправа 2
4.5. Дії з текстовими фрагментами. Виконати
4.6. Таблиці у MS WORD. Виконати вправа 1 вправа 2
4.7. Дії з об'єктами. Виконати вправа 1 вправа 2

Тема 5. Табличний процесор

5.1. Вікно програми EXCEL. Виконати
5.2. Основні елементи інтерфейсу EXCEL. Виконати вправа 1 вправа 2
5.3. Введення даних та редагування електронних таблиць. Виконати
5.4. Формати даних електронних таблиць. Виконати
5.5. Правила запису формул у табличному процесорі EXCEL. Виконати
5.6. Типи посилань на комірки в EXCEL. Виконати

Тема 6. Алгоритми та їх виконавці

6.1. Складання алгоритмів. Виконати вправа 1
6.2. Середовище Скретч. Вікно програми. Виконати
6.3. Команди і виконавці. Виконати вправа 1
6.4. Середовище Скретч. Виконати вправа 1 вправа 2
6.5. Істинні та хибні висловлювання. Виконати вправа 1 вправа 2
6.6. Алгоритми з повторенням. Виконати вправа 1
6.7. Малюємо в Скретч. Координати на площині. Виконати

Тема 7. Редактор презентацій

7.1. Елементи вікна програми Power Point. Виконати
7.2. Редактор презентацій. Виконати
7.3. Перегляд презентацій. Виконати вправа 1
7.4. Комп'ютерна презентація. Терміни. Виконати вправа 1

Тема 8. Мультимедіа

8.1. Засоби перегляду графічних зображень. Виконати
8.2. Мультимедійні пристрої. Виконати вправа 1 вправа 2
8.3. Вікно програми Кіностудія Windows. Виконати вправа 1

Тема 9. Бази даних

9.1. Бази даних. Виконати

Тема 10. Комп'ютерні мережі

10.1. Типи комп'ютерних мереж. Виконати
10.2. Комп'ютерні мережі. Виконати
10.3. Комп'ютерні мережі. Основні поняття. Виконати вправа 1 вправа 2 вправа 3
10.4. Інтернет. Служби Інтернету. Виконати вправа 1 вправа 2
10.5. Робота з програмою-браузером. Виконати вправа 1
10.6. Електронна пошта. Виконати вправа 1 вправа 2
10.7. Правила безпеки в Інтернеті. Виконати вправа 1 вправа 2
10.8. Правила безпечної поведінки в Інтернеті. Гра "Дикий Інтернет-ліс" Перейти до гри

Тема 11. Комп'ютерна графіка

11.1. Комп'ютерна графіка. Виконати вправа 1 вправа 2
11.2. Види комп'ютерної графіки. Виконати вправа 1 вправа 2 вправа 3
11.3. Графічний редактор PAINT. Виконати вправа 1
11.4. Інструменти малювання редактора PAINT. Виконати вправа 1

Тема 12. Моделювання. Розв'язування компетентнісних задач

12.1. Моделі. Моделювання. Виконати вправа 1 вправа 2 вправа 3 вправа 4

12.2. Розв'язування компетентнісних задач. Виконати вправа 1

Тема 13. Програмування

13.1. Мова програмування Паскаль. Типи даних. Виконати вправа 1 вправа 2
13.2. Мова Паскаль. Стандартні функції та операції над даними. Виконати вправа 1
13.3. Операції над цілими числами. Виконати вправа 1 вправа 2
13.4. Вказівки мови Паскаль. Виконати вправа 1 вправа 2
13.5. Оператори і функції графіки. Виконати вправа 1 вправа 2
13.6. Середовище LAZARUS. Вправа 1 вправа 2 вправа 3 вправа 4


Навчаємось онлайн, малюємо онлайн

1. Для малювання онлайн натиснути тут
2. Сайт графічного редактора Tux Paint
3. Сайт "Отримання знань" з навчальними матеріалами з різних шкільних предметів
Кiлькiсть переглядiв: 237

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.